A disputa pela memória histórica em sala de aula sobre a ditadura civil-militar brasileira (1964-1985): os impactos dos revisionismos e negacionismos históricos na educação escolar (ensino médio público do RN, 2020-2022)
The present work aims to observe in students of basic education, the impact of historical revisionism and negationism in the classroom on the theme of the Brazilian civil-military dictatorship (1964-1985). The study is based on the analysis of written and audiovisual works of a denialist nature t...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | |
---|---|
अन्य लेखक: | |
स्वरूप: | Dissertação |
भाषा: | pt_BR |
प्रकाशित: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/50011 |
टैग : |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|