A orientação da ação para leitura crítica a partir de uma experiência formativa: uma contribuição para o ensino de química

This research reveal the influence of a formative experience on the action comprehension process to read critically in the context of chemistry teaching. It has as context the execution of a didactic system elaborated from the characterization of a Scheme of the Complete Activity Basis, which is...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Façanha, Alessandro Augusto de Barros
अन्य लेखक: Nunez, Isauro Beltran
स्वरूप: doctoralThesis
भाषा:pt_BR
प्रकाशित: Brasil
विषय:
ऑनलाइन पहुंच:https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/28097
टैग : टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!