“Blood”: Demystifying hematology through study cycles in the context of teaching-research-extension integration
Introduction: Community-aimed programs of universities can contribute to critical and reflexive training processes, mobilizing skills essential for healthcare. They must also enable transformative relationships between the university and society. The project “Blood” supported an action research cycl...
Na minha lista:
Principais autores: | de Azevedo Machado, Flávia Christiane, Loos Félix, Giovanni, Alves Evangelista, Valeska |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | por |
Publicado em: |
Portal de Periódicos Eletrônicos da UFRN
|
Endereço do item: | https://periodicos.ufrn.br/rcp/article/view/28726 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Blood : principles & practice of hematology /
por: Handin, Robert., et al.
Publicado em: (2022) -
Blood : principles & practice of hematology /
por: Handin, Robert., et al.
Publicado em: (2022) -
“Blood”: desmistificando a hematologia através de ciclos de estudos no contexto da integração ensino-pesquisa-extensão
por: Machado, Flávia Christiane de Azevedo, et al.
Publicado em: (2023) -
Math proofs demystified /
por: Gibilisco, Stan.
Publicado em: (2022) -
IP telephony demystified /
por: Camp, Ken.
Publicado em: (2022)