Personality dominance on students’ grades and permanence in a massive open online course (MOOC)
Two outstanding issues in Massive and Open Online Courses (MOOCs) are the difficulty in keeping students in the courses and the insufficient performance of some participants, which can be related to subjective factors. In this direction, we investigated whether the personality and the achievement em...
Na minha lista:
Principais autores: | Silva de Souza, Napoliana, Trindade Perry, Gabriela |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | por |
Publicado em: |
Portal de Periódicos Eletrônicos da UFRN
|
Endereço do item: | https://periodicos.ufrn.br/educacaoemquestao/article/view/28633 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Massive online open course como estratégia para o ensino de segurança no processo de medicação
por: Medeiros, Paulo José de, et al.
Publicado em: (2023) -
Percepções dos médicos do programa mais médicos sobre os massive online open courses do programa de educação permanente em saúde da família
por: Silva, José Adailton da, et al.
Publicado em: (2024) -
Wizards and warriors : massively multiplayer online game creation /
por: Darby, Jason.
Publicado em: (2022) -
Permanent waves
por: Rush (Grupo musical).
Publicado em: (2022) -
Permanent record
por: Mancuso Jr., Frank,, et al.
Publicado em: (2022)