THE REFORM OF THE BRAZILIAN MIDDLE EDUCATION AND THE PLACE OF PHILOSOPHY IN LAW Nº 13.415 / 17
The present study is based on a literature review and review. It aims to understand to what extent the non-compulsion of the discipline of Philosophy within State policies, can represent the denial of content of profound relevance the formation for citizenship and consequently emancipation of young...
Na minha lista:
Principais autores: | Novaes T. de Menezes, Antonio Basilio, Silva, Roberto Ribeiro |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | por |
Publicado em: |
Portal de Periódicos Eletrônicos da UFRN
|
Endereço do item: | https://periodicos.ufrn.br/saberes/article/view/15268 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
A filosofia negada no ensino médio brasileiro: as implicações da Lei nº 13.415/17 às futuras gerações
por: Silva, Roberto Ribeiro da
Publicado em: (2019) -
International Law Today New Challenges and the Need for Reform? /
por: König, Doris., et al.
Publicado em: (2022) -
President Castello Branco : Brazilian Reformer /
por: Dulles, John W. F.,
Publicado em: (2022) -
The Blackwell guide to the philosophy of law and legal theory /
por: Edmundson, William A., et al.
Publicado em: (2022) -
The middle quartets
por: Beethoven, Ludwig van,, et al.
Publicado em: (2022)