New directions for situated cognition in mathematics education
New directions for situated cognition in mathematics education Editado por Anne Watson, da Universidade de Oxford Peter Winbourne, London South Bank University reúne atuais teorias da cognição situada, aplicada ao ensino e aprendizagem da matemática pelos principais pensadores no campo. Organizado p...
Na minha lista:
Principais autores: | Watson, Ann, Winbourne, Peter, SpringerLink (Online service) |
---|---|
Formato: | Digital |
Publicado em: |
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | http://dx.doi.org/10.1007/978-0-387-71579-7 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Mathematics education for a new era : video games as a medium for learning /
por: Devlin, Keith.
Publicado em: (2022) -
Opening the research text critical insights and In(ter)ventions into mathematics education /
por: Freitas, Elizabeth., et al.
Publicado em: (2022) -
Critical issues in mathematics education major contributions of Alan Bishop /
por: Clarkson, Philip, et al.
Publicado em: (2022) -
Research in collegiate mathematics education III /
por: Mathematical Association of America.
Publicado em: (2022) -
The language of mathematics telling mathematical tales /
por: Barton, Bill., et al.
Publicado em: (2022)