Blue November Campaign as an annual male self-care strategy for healthy aging
Men ignore self-care, displaying low frequency in health services. Aging increases the prevalence of LUTS and BPE, impacting the quality of life. The objective is to understand how the advancement of age can be determinant for men’s health in Natal, Brazil. Then, 503 men aged between 43 and 83 atten...
Na minha lista:
Principais autores: | Medeiros, Paulo José de, Espósito, Regina Carmen, Dantas Junior, José Hipólito, Oliveira, Antônio Gouveia, Moreira, Sueli Aparecida, Sales, Valéria Soraya de Farias |
---|---|
Formato: | article |
Idioma: | English |
Publicado em: |
Taylor & Francis Group
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/54300 https://doi.org/10.1080/13685538.2019.1610731 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Prevalence of the metabolic syndrome according to different criteria in the male population during the Blue November Campaign in Natal, RN, Northeastern Brazil
por: Medeiros, Paulo José de, et al.
Publicado em: (2023) -
Infecção do trato urinário associada à sondagem vesical numa unidade de terapia intensiva
por: Fonseca, Patrícia de Cássia Bezerra
Publicado em: (2014) -
Bantos, malês e identidade negra /
por: Lopes, Nei.
Publicado em: (2022) -
A História do Blues Lightning in a bottle /
por: Fuga, Antone., et al.
Publicado em: (2022) -
Infecção do trato urinário associada à sondagem vesical numa unidade de terapia intensiva/
por: Fonseca, Patrícia de Cássia Bezerra., et al.
Publicado em: (2022)