A influência da pandemia do SARS-CoV-2 no desenvolvimento da consciência fonológica de crianças
The theme of this article is the SARS-CoV-2 (Covid-19) pandemic and phonological awareness in Brazilian children in elementary school. This is an integrative literature review from 2020 to 2023, aiming to investigate the research problem based on the following question: “What were the main implic...
Na minha lista:
Autor principal: | Lopes, Natália de Araújo |
---|---|
Outros Autores: | Wanderley, Bruna Cardoso |
Formato: | bachelorThesis |
Idioma: | pt_BR |
Publicado em: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/53634 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Previous vitamin D status and total cholesterol are associated with SARS-CoV-2 infection
por: Ribeiro, Heriks Gomes
Publicado em: (2021) -
Previous vitamin D status and total cholesterol are associated with SARS-CoV-2 infection
por: Reis, Bruna Zavarize, et al.
Publicado em: (2024) -
A small interfering RNA (siRNA) database for SARS-CoV-2
por: Medeiros, Inácio Gomes, et al.
Publicado em: (2021) -
Review of Audiological Findings in SARS-CoV-2 Infection
por: Balen, Sheila Andreoli, et al.
Publicado em: (2023) -
Aprendizagem profunda aplicada à classificação e avaliação do comportamento do Sars-CoV-2
por: Azevedo, Karolayne Santos de
Publicado em: (2023)