Gamificação em sala de aula de EFL/ESL: uma revisão teórica
As a teacher, it is necessary to constantly reflect on one's own classroom practice in order to overcome the challenges that arise on a daily basis. In this context, teachers must seek strategies to help them, and gamification emerges as an attractive tool for those professionals who seek an en...
Na minha lista:
Autor principal: | Silva, Lília Paula varela da |
---|---|
Outros Autores: | Faria, Marília Varella Bezerra de |
Formato: | bachelorThesis |
Idioma: | pt_BR |
Publicado em: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/50794 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Listening & speaking 2 /
por: Gill, Mary McVey., et al.
Publicado em: (2022) -
Tapestry : Listening & speaking 1 & 2 /
por: Benz, Cheryl et. alii., et al.
Publicado em: (2022) -
Longman dictionary of contemporary English /
por: Procter, Paul.
Publicado em: (2022) -
The elements of style /
por: Strunk, William,, et al.
Publicado em: (2022) -
The elements of style /
por: Strunk, William,, et al.
Publicado em: (2022)