"Eu 'se' esforço, mas não consigo": sentidos do processo de alfabetização para crianças não alfabetizadas
The present dissertation aims to analyze the meanings attributed by illiterate children, after attending the first three years of elementary school, to the literacy process. Therefore, it discusses issues related to literacy, children as subjects and the learning process, and is guided by the fol...
Kaydedildi:
Yazar: | França, Ana Clarissa Gomes de |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Lopes, Denise Maria de Carvalho |
Materyal Türü: | Dissertação |
Dil: | pt_BR |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Konular: | |
Online Erişim: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/49255 |
Etiketler: |
Etiketle
Etiket eklenmemiş, İlk siz ekleyin!
|
Benzer Materyaller
-
Alfabetização : a criança e a linguagem escrita /
Yazar:: Gontijo, Claudia Maria Mendes,
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022) -
Contextos de alfabetização inicial /
Yazar:: Teberosky, Ana., ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022) -
Parece... mas não é! /
Yazar:: Guedes, Avelino Pereira
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022) -
Consciência fonológica e alfabetização /
Yazar:: Cardoso-Martins, Cláudia.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022) -
Alfabetização em processo
Yazar:: Ferreiro, Emília.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2022)