"Eu 'se' esforço, mas não consigo": sentidos do processo de alfabetização para crianças não alfabetizadas
The present dissertation aims to analyze the meanings attributed by illiterate children, after attending the first three years of elementary school, to the literacy process. Therefore, it discusses issues related to literacy, children as subjects and the learning process, and is guided by the fol...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | França, Ana Clarissa Gomes de |
---|---|
Andere auteurs: | Lopes, Denise Maria de Carvalho |
Formaat: | Dissertação |
Taal: | pt_BR |
Gepubliceerd in: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/49255 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Alfabetização : a criança e a linguagem escrita /
door: Gontijo, Claudia Maria Mendes,
Gepubliceerd in: (2022) -
Contextos de alfabetização inicial /
door: Teberosky, Ana., et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Parece... mas não é! /
door: Guedes, Avelino Pereira
Gepubliceerd in: (2022) -
Consciência fonológica e alfabetização /
door: Cardoso-Martins, Cláudia.
Gepubliceerd in: (2022) -
Alfabetização em processo
door: Ferreiro, Emília.
Gepubliceerd in: (2022)