"Eu 'se' esforço, mas não consigo": sentidos do processo de alfabetização para crianças não alfabetizadas
The present dissertation aims to analyze the meanings attributed by illiterate children, after attending the first three years of elementary school, to the literacy process. Therefore, it discusses issues related to literacy, children as subjects and the learning process, and is guided by the fol...
保存先:
第一著者: | França, Ana Clarissa Gomes de |
---|---|
その他の著者: | Lopes, Denise Maria de Carvalho |
フォーマット: | Dissertação |
言語: | pt_BR |
出版事項: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/49255 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Alfabetização : a criança e a linguagem escrita /
著者:: Gontijo, Claudia Maria Mendes,
出版事項: (2022) -
Contextos de alfabetização inicial /
著者:: Teberosky, Ana., 等
出版事項: (2022) -
Parece... mas não é! /
著者:: Guedes, Avelino Pereira
出版事項: (2022) -
Consciência fonológica e alfabetização /
著者:: Cardoso-Martins, Cláudia.
出版事項: (2022) -
Alfabetização em processo
著者:: Ferreiro, Emília.
出版事項: (2022)