"Eu 'se' esforço, mas não consigo": sentidos do processo de alfabetização para crianças não alfabetizadas
The present dissertation aims to analyze the meanings attributed by illiterate children, after attending the first three years of elementary school, to the literacy process. Therefore, it discusses issues related to literacy, children as subjects and the learning process, and is guided by the fol...
Spremljeno u:
Glavni autor: | França, Ana Clarissa Gomes de |
---|---|
Daljnji autori: | Lopes, Denise Maria de Carvalho |
Format: | Dissertação |
Jezik: | pt_BR |
Izdano: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Teme: | |
Online pristup: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/49255 |
Oznake: |
Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
|
Similar Items
-
Alfabetização : a criança e a linguagem escrita /
od: Gontijo, Claudia Maria Mendes,
Izdano: (2022) -
Contextos de alfabetização inicial /
od: Teberosky, Ana., i dr.
Izdano: (2022) -
Parece... mas não é! /
od: Guedes, Avelino Pereira
Izdano: (2022) -
Consciência fonológica e alfabetização /
od: Cardoso-Martins, Cláudia.
Izdano: (2022) -
Alfabetização em processo
od: Ferreiro, Emília.
Izdano: (2022)