"Eu 'se' esforço, mas não consigo": sentidos do processo de alfabetização para crianças não alfabetizadas
The present dissertation aims to analyze the meanings attributed by illiterate children, after attending the first three years of elementary school, to the literacy process. Therefore, it discusses issues related to literacy, children as subjects and the learning process, and is guided by the fol...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | França, Ana Clarissa Gomes de |
---|---|
Weitere Verfasser: | Lopes, Denise Maria de Carvalho |
Format: | Dissertação |
Sprache: | pt_BR |
Veröffentlicht: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/49255 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Alfabetização : a criança e a linguagem escrita /
von: Gontijo, Claudia Maria Mendes,
Veröffentlicht: (2022) -
Contextos de alfabetização inicial /
von: Teberosky, Ana., et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Parece... mas não é! /
von: Guedes, Avelino Pereira
Veröffentlicht: (2022) -
Consciência fonológica e alfabetização /
von: Cardoso-Martins, Cláudia.
Veröffentlicht: (2022) -
Alfabetização em processo
von: Ferreiro, Emília.
Veröffentlicht: (2022)