Religião, consumo e comunicação: uma análise sob a perspectiva da Igreja do Amor
The present work is a case study, having the Church of Love, located in Paulista (PE) as the object of analysis, since the research developed aims to understand how this church, inserted in the consumer society, relates religion, consumption and communication. . Therefore, before conducting the anal...
Saved in:
Main Author: | Tenório, Allyson Araújo |
---|---|
Other Authors: | Chacel, Marcela Costa da Cunha |
Format: | bachelorThesis |
Language: | pt_BR |
Published: |
Universidade Federal do Rio Grande do Norte
|
Subjects: | |
Online Access: | https://repositorio.ufrn.br/handle/123456789/34439 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Cultura do consumo e religião na pós-modernidade: a localização dos fieisconsumidores no espaço social
by: Sousa Júnior, José Dantas de
Published: (2019) -
Religião e mulher: liderança feminina no pentecostalismo evangélico.
by: Miranda, Fernanda Honorato
Published: (2014) -
"Eis que a semente caiu em boa terra": a avenida Cruz Cabugá no Recife-PE como campo religioso local
by: Luiz, Ronaldo Robson
Published: (2014) -
A corporização da fé : em ensaio sobre a fé e a classe social entre os membros da Assembléia de Deus /
by: Oliveira Júnior, José Ribamar dos Santos., et al.
Published: (2022) -
Religião e mulher : liderança feminina no pentecostalismo evangélico /
by: Miranda, Fernanda Honorato., et al.
Published: (2022)