Contando nos dedos: aprendizagem e desenvolvimento numérico
This study aimed to investigate the effectiveness of a finger-counting stimulation program for the development of mathematical skills. Two articulated studies were carried out in order to answer the research questions. The first one aimed to adapt the instructional material developed in Germany,...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Cunha, Élison Rixadson Araújo |
---|---|
Autres auteurs: | Pires, Izabel Augusta Hazin |
Format: | Dissertação |
Langue: | pt_BR |
Publié: |
Brasil
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/28394 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Tradução e adaptação transcultural para o português/Brasil do Protocolo Wie Finger Zahlen Helfen
par: Haesbaert, Renata Wanderley
Publié: (2021) -
1, 2, 3 : contando animais /
par: Hoslet, Susana, et autres
Publié: (2022) -
Calculo numerico /
par: Crescêncio Neto, Veríssimo.
Publié: (2022) -
Introduccional analisis numerico /
par: Ralston, Anthony.
Publié: (2022) -
Curso de cálculo numérico /
par: Santos, Vitoriano Ruas de Barros,
Publié: (2022)