N-Learning, uma abordagem para ensino e aprendizagem autônomos em sistemas multirrobôs
We propose the N-Learning paradigm, which allows the sharing (teaching and learning) of behaviors in multi-robot systems autonomously and at run time. The proposed paradigm is based on behavioral robotics and uses cooperative learning. In the formal model, robot behaviors are represented in the fo...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Costa, Luís Feliphe Silva |
---|---|
Rannpháirtithe: | Gonçalves, Luiz Marcos Garcia |
Formáid: | doctoralThesis |
Teanga: | pt_BR |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Brasil
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/26936 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Modelo de desenvolvimento intelectual para agentes robóticos
de réir: Maia, Rosiery da Silva
Foilsithe / Cruthaithe: (2017) -
Hardware educacional para o ensino de lógica de programação
de réir: Rodrigues, Eduardo Augusto Morais
Foilsithe / Cruthaithe: (2021) -
Localização de robôs móveis autônomos utilizando fusão sensorial de odometria e visão monocular
de réir: Santos, Guilherme Leal
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Aprendizagem baseada em problemas : anatomia de uma nova abordagem educacional /
de réir: Mamede, Sílvia,, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Uma abordagem comportamental para inserção de robôs em ambientes culturais
de réir: Antunes, Viviane André
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)