For a city’s pedagogy
How and where do we educate ourselves? This question has made possible to link together reflections about spaces not as inert scenarios but rather as instructive materiality, the bodies and field managers of educability. Thus, it is our objective to discuss the role of the city as an educator in ord...
Na minha lista:
Autor principal: | Medeiros Neta, Olivia Morais de |
---|---|
Formato: | article |
Idioma: | eng |
Publicado em: |
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/23184 https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.708 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
ERGOPOLIS: an ergonomics approach applied to a city
por: Carvalho, Ricardo José Matos de
Publicado em: (2021) -
O city marketing em Natal/RN e a construção da imagem da cidade/
por: Santos, Thaís Chacon., et al.
Publicado em: (2022) -
A semantic search component for smart city applications
por: Silva, Larysse Savanna Izidio da
Publicado em: (2021) -
Visões da cidade : da cidade histórica aos bairros da Cidade Alta e Ribeira em Natal-RN
por: Araújo, Luciano Magnus de
Publicado em: (2014) -
O city marketing em Natal/RN e a construção da imagem da cidade
por: Santos, Thais Chacon dos
Publicado em: (2014)