"Eu pensei que ia sair daqui falando inglês": um estudo sistêmico-funcional sobre papéis sociais atribuídos por alunos de um curso de Letras/Inglês

Research in the area of teacher training in English as a Foreign Language (CELANI, 2003, 2004, 2010; PAIVA, 2000, 2003, 2005; VIEIRA-ABRAHÃO, 2010) articulates the complexity of beginning teachers classroom contexts aligned with teaching language as a social and professional practice of the teacher...

Disgrifiad llawn

Wedi'i Gadw mewn:
Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Queiroz, Rodrigo Nascimento de
Awduron Eraill: Vian Júnior, Orlando
Fformat: Dissertação
Iaith:por
Cyhoeddwyd: Universidade Federal do Rio Grande do Norte
Pynciau:
Mynediad Ar-lein:https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/16246
Tagiau: Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!