A Relação professor-aluno e a afirmação do discente como sujeito do processo projetual: um estudo exploratório sobre a produção do trabalho final de graduação em arquitetura e urbanismo na UFC e na UFRN

This work deals with teacher-student relationship (TSR), held in a very special moment: the semester of graduation of architecture and urbanism, where students prepare the final work called Graduation Final Work (GFW). That is the last stage to obtain the title of architect and urban planner in Braz...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Marques, Ricardo Barros
Beste egile batzuk: Elali, Gleice Virginia Medeiros de Azambuja
Formatua: Dissertação
Hizkuntza:por
Argitaratua: Universidade Federal do Rio Grande do Norte
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/12351
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!