A satisfação e a intenção de continuidade de uso em servços de e-learning:validação empírica de um modelo aplicado no serviço público

The present study aims to investigate the constructs of Technological Readiness Index (TRI) and the Expectancy Disconfirmation Theory (EDT) as determinants of satisfaction and continuance intention use in e-learning services. Is proposed a theoretical model that seeks to measure the phenomenon su...

पूर्ण विवरण

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Pereira, Fernando Antônio de Melo
अन्य लेखक: Ramos, Anatália Saraiva Martins
स्वरूप: Dissertação
भाषा:por
प्रकाशित: Universidade Federal do Rio Grande do Norte
विषय:
ऑनलाइन पहुंच:https://repositorio.ufrn.br/jspui/handle/123456789/12217
टैग : टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!