The dialogicity in remote synchronic classes: dialogue with ideas of Bakhtin and Paulo Freire
In this paper, in a dialogue with ideas of Bakhtin (1997, 2006) and Paulo Freire (1967, 1992, 2013), we have analyzed dialogic processes enabled by digital technology in remote synchronic classes in Higher Education. Empirical data were obtained from participation and observation of synchronic class...
Na minha lista:
Principais autores: | Momo, Mariangela, de Medeiros da Silva, Silvana |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | por |
Publicado em: |
Portal de Periódicos Eletrônicos da UFRN
|
Endereço do item: | https://periodicos.ufrn.br/educacaoemquestao/article/view/25086 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Diálogos em diálogo: David Bohm, Paulo Freire e Mikhail Bakhtin
por: Aragão, Ana Lúcia Assunção, et al.
Publicado em: (2004) -
E-Dialogic: a proposal of a system for the production of dialogic didactic material
por: Santos, Erivaldo da Silva, et al.
Publicado em: (2020) -
Synchronicity
por: The Police (Grupo musical).
Publicado em: (2022) -
Diálogos da educação com Bakhtin, Freire e Vigotski /
por: Souza, Fábio Marques de., et al.
Publicado em: (2022) -
Paulo Freire /
por: Almeida, Fernando José de.
Publicado em: (2022)