Machinery's handbook : a reference book for the mechanical engineer, draftsman, toolmaker and machinist /
Na minha lista:
Principais autores: | Oberg, Erick, Jones, Franklin Day, Horton, Holbrook L. |
---|---|
Formato: | Livro |
Publicado em: |
|
Assuntos: | |
Endereço do item: | https://app.bczm.ufrn.br/home/#/item/85705 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Metals reference book /
por: Smithells, Colin J.
Publicado em: (2022) -
CRC handbook of chemistry and physics : a ready-reference book of chemical and physical data : 1995-1996 /
por: Lide, David R.
Publicado em: (2022) -
Dubbel, Manual do engenheiro mecânico/
por: Sass, F., et al.
Publicado em: (2022) -
Gear handbook : the design, manufacture, and application of gears /
por: Dudley, Darle W.
Publicado em: (2022) -
Ancient Angkor / books guides /
por: Freeman, Michael,, et al.
Publicado em: (2023)